دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ قهرمانان آسیا| برتری نساجی در نبردی تشریفاتی اما حیثیتی

لیگ قهرمانان آسیا| برتری نساجی در نبردی تشریفاتی اما حیثیتی
نساجی مازندران با برتری مقابل بمبئی سیتی عنوان سومی را قطعی کرد.
کد خبر : 881894

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی ایران و بمبئی سیتی هند در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان نساجی موفق شد به برتری ۲ بر صفر دست یابد.

داور: حنا حطاب (سوریه)

اخطار: احسان حسینی (نساجی) ؛ بلکه و نانجیتو (بمبئی)

اخراج: امیرمهدی جان ملکی (نساجی)

گل‌ها: محمدرضا آزادی (۱۴) و نانجیتو (گل به خودی۳۲)

ترکیب نساجی: حسین خطیر، امیرحسین سام‌دلیری، سید محمداحسان حسینی، امیرمهدی جان‌ملکی، مرصاد سیفی، اسماعیل بابایی، محمدرضا ترابی (۷۹_ مهرداد عبدی)، محمود قائدرحمتی، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا عباسی (۵۵-فرشید اسماعیلی) و محمدرضا آزادی (۷۹_ حسین زامهران ).

ترکیب بمبئی: فوربا لاچنپا، رالته آپویا، آکاش میشارا، راهول بهکه، والپویا، هالن نانگتدو(۵۷-استالین)، ویکرام پارتاپ، لالیانزولا چانگته، وینیت رای، بیپین سینگ و گورکیرات سینگ.

نساجی بازی را هجومی آغاز کرد و قبل از اینکه بازی به دقیقه ۱۵ برسد از حریف هندی پیشی گرفت. ۱۸ دقیقه بعد هم گل به خودی هندی‌ها باعث شد تا نساجی برتری‌اش را مضاعف کند. بمبئی در نیمه دوم به دنبال جبران بود و اخراج جان ملکی باعث شد تا نساجی بازی را محتاطانه دنبال کند و در نهایت تیم برنده بازی باشد.

در دیگر بازی گروه الهلال در خانه نوبهار به برتری ۲ بر صفر رسید تا صعودش را به عنوان صدرنشین با ۱۳ امتیاز قطعی کند. نوبهار با ۱۰ امتیاز دوم، نساجی با ۶ امتیاز سوم و بمبئی بدون امتیاز چهارم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته